نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس به دنبال کواچیچ

یوونتوس به دنبال کواچیچ

گفته می شود سران بیانکونری در تلاش هستند تا ستاره کروات تیم رقیب را به تورین منتقل کنند.

توتو اسپورت گزارش می دهد که یک تیم مذاکره کننده از سران باشگاه یوونتوس مدتی است که در شهر میلان به سر می برند و در تلاش برای توافق با سران اینتر میلان بر سر انتقال متئو کواچیچ به تورین هستند.

این در حالیست که آندره آ پیرلو، هافبک با سابقه و خلاق بانوی پیر طی چند روز آینده انتقال خود را به باشگاه نیویورک اف سی آمریکا قطعی می کند و همچنین شایعات بسیار زیادی اطراف خروج پل پوگبا و یا آرتورو ویدال از یووه، وجود دارد.

حال رسانه های ایتالیایی می گویند پس از به توافق نرسیدن باشگاه لیورپول و اینتر بر سر انتقال کواچیچ، این یوونتوس است که می خواهد هافبک 21 ساله اینتر را به خدمت بگیرد. گفته می شود مبلغ درخواستی اینتر 22 میلیون یورو بوده است و لیورپول حاضر به پرداخت چنین مبلغی نشده. علاوه بر کواچیچ، با توجه به مصاحبه روز گذشته ماسیمیلیانو آلگری، اسکار از چلسی و ایسکو از رئال مادرید دیگر گزینه های بیانکونری هستند.

علاوه بر اینا ها، با توجه به هزینه های نسبتا زیادی که اینتر تا بدینجای فصل نقل و انتقالات انجام داده و میخواهد انجام دهد و مسئله فیر پلی مالی برای این باشگاه؛ به نظر می رسد سران اینتر حاضرند کواچیچ را بفروشند تا به مشکل نخورند.

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: